att man alltid ska ha tusen saker att göra när man är ledig!

Onsdag = no school. Men det säger ju inte att man kan ligga hemma och slappa hela dagen, nej nej,. Jag har fullt upp ändå. Men det är väl så det är..

Hade tänkt att jag skulle hinna uträtta några ärenden idag, bland annat åka till Media markt och kolla (och kanske köpa) en dammsugare, åka till Plantagen och få med mig massa härliga växter hem och köpa hundmat på djuraffären.. nu verkar det dock som jag får ta det på fredag istället. Ikväll ska vi hem till min syster och äta middag och titta på tv när hon är med i ”Vem vet mest?”.. hon har ju inte fått säga nånting om hur det gått, men eftersom att hon låter oss sprida budskapet att hon är med så borde hon ju inte åkt ut på momangen iaf.. så det ska bli intressant 🙂

Jag var på en underbar promenad med hundarna för ett par timmar sen. Det var kallt som fan men solen sken och hundarna var på riktigt bra, spralligt humör.

Tog lite bilder. Klicka på bilderna så blir de större 🙂

Danny ❤

(har beskurit bilden för att Danny såg helknäpp ut på denna bild;D)

Lämna en kommentar